Využití segmentace zákazníků v marketingové strategii Vodafone
Za absolvování přednášky získáte osvědčení o jejím absolvování. Přidejte si ho do svého CV a zaujmete při pracovním pohovoru!
Datum konání
Místo konání
Jazyk
Popis obsahu přednášky
- Důležitost segmentového přístupu v marketingu telekomunikačního operátora
- Insight jako základ práce se zákaznickou zkušeností
- Jak zjišťujeme potřeby zákazníků a co se s tím dá dělat
- Různé pojetí segmentace podle účelu, produktu a zdroje dat
- Úskalí při uvádění segmentového marketingu do praxe
- Příklady marketingového zacílení realizovaných kampaní
Přednášející
Klára Martincová, Insights CoE
Klára věnuje většinu svého profesního života nejrůznějším oblastem výzkumu trhu a zákaznické zkušenosti. Do Vodafonu nastoupila v lednu 2011. Dnes vede tým výzkumníků a analytiků, který každý den „drží prst na tepu zákazníka“ a přináší lidem ve
Vodafonu porozumění zákazníkům a jejich potřebám i jejich zpětné vazbě. V roce 2019 stála u zrodu DesignStudia, kde pomáhá týmům definovat si problémy a nacházet řešení,
prostřednictvím workshopů vytvářet přidanou hodnotu ze zákaznických insightů při tvorbě propozic a procesů, nebo rozvíjet nápady a testovat je se zákazníky, vše tak, abychom dokázali naplnit očekávání našich zákazníků. V lednu byla certifikována jako CX Expert.
Jan Vojtíšek
Je vystudovaný sociolog a ve svém profesním životě zabývá porozuměním zákazníkům. Jako marketingový analytik ve Vodafone řídí a zpracovává různé výzkumné projekty – od testování nových produktů až po zákaznické segmentace.
Přihlášení
- Přihlášení do: 14. 12. 2022
- Odhlášení do: 13. 12. 2022
- Přihlášení je vyžadováno
- Kapacita: 50 míst
- Obsazeno: 10 míst