Využití segmentace zákazníků v marketingové strategii Vodafone

Přednáška
Přednáška se zaměří na praktický rozměr marketingové práce v prostředí telekomunikačního operátora. Chceme ukázat, jak porozumění potřebám zákazníků pomáhá jejich rozdělení do skupin – tedy zákaznická segmentace. Na několika příkladech předvedeme, co všechno je potřeba, aby segmentový přístup vedl k úspěšným kampaním a spokojeným zákazníkům.

Za absolvování přednášky získáte osvědčení o jejím absolvování. Přidejte si ho do svého CV a zaujmete při pracovním pohovoru!

Datum konání

14. 12. 2022   10:30

Místo konání

PEF T1

Jazyk

česky

Popis obsahu přednášky

  • Důležitost segmentového přístupu v marketingu telekomunikačního operátora
  • Insight jako základ práce se zákaznickou zkušeností
  • Jak zjišťujeme potřeby zákazníků a co se s tím dá dělat
  • Různé pojetí segmentace podle účelu, produktu a zdroje dat
  • Úskalí při uvádění segmentového marketingu do praxe
  • Příklady marketingového zacílení realizovaných kampaní

Možno vygenerovat certifikát o absolvování akce

Přednášející

Klára Martincová, Insights CoE
Klára věnuje většinu svého profesního života nejrůznějším oblastem výzkumu trhu a zákaznické zkušenosti. Do Vodafonu nastoupila v lednu 2011. Dnes vede tým výzkumníků a analytiků, který každý den „drží prst na tepu zákazníka“ a přináší lidem ve
Vodafonu porozumění zákazníkům a jejich potřebám i jejich zpětné vazbě. V roce 2019 stála u zrodu DesignStudia, kde pomáhá týmům definovat si problémy a nacházet řešení,
prostřednictvím workshopů vytvářet přidanou hodnotu ze zákaznických insightů při tvorbě propozic a procesů, nebo rozvíjet nápady a testovat je se zákazníky, vše tak, abychom dokázali naplnit očekávání našich zákazníků. V lednu byla certifikována jako CX Expert.

Jan Vojtíšek

Je vystudovaný sociolog a ve svém profesním životě zabývá porozuměním zákazníkům. Jako marketingový analytik ve Vodafone řídí a zpracovává různé výzkumné projekty – od testování nových produktů až po zákaznické segmentace.

Přihlášení

  • Přihlášení do:   14. 12. 2022
  • Odhlášení do:   13. 12. 2022
  • Přihlášení je vyžadováno
  • Kapacita:   50 míst
  • Obsazeno:   10 míst

Studenti ČZU se mohou přihlašovat svým uživatelským jménem a heslem jako do UIS

 

Přednášky a akce

 

Facebook PEF
Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze
Pro zobrazení FB widgetu musí být povolena všechna cookies

 

Projekt JOBS PEF

Realizováno v rámci projektu Modernizace studia a studijních programů, kvalita a poradenství na ČZU v Praze, reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002386, který je spolufinancován Evropskou unií.

logo-eu.jpg logo-msmt.jpg