Představujete partnera pro naše klienty, nasloucháte jim a zjišťujete jejich potřeby.
Komunikujete písemně, telefonicky s klienty Banky CREDITAS a sjednáváte si schůzky.
Řešíte běžné operace jako založení účtu, servisní požadavky, směnárenskou a pokladní činnost.
Pomáháte skrze produkty banky hledat optimální cesty, jak efektivně zhodnotit finance našich klientů.
Budujete vztahy založené na důvěře a otevřené komunikaci
Spolupracujete s kolegy v malém týmu. Pomáháte si a podporujete v plnění měsíčních plánů.
Požadavky
Pozice je pro Vás vhodná pokud:
Doložíte maturitní vysvědčení a čistý trestní rejstřík.
Jste přirozeně komunikativní a jednání s lidmi Vás baví. Od bankéře klient očekává jasná a srozumitelná vysvětlení.
Máte obchodního ducha. Dokážete zjistit, co klient potřebuje a navrhnete řešení.
Praxe na obdobné pozici Vám pomůže do začátku, ale není podmínkou. Více důležitá je ochota naučit se nové informace.
Základem jsou znalosti (o produktech, službách, obchodních podmínkách).
Jste běžný uživatel PC (pracujeme se 3 bankovními systémy).
Nabízíme
Spoluprací s námi získáte:
Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet.
Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité. Díky velikosti firmy k sobě máme blízko. Zajděte se přesvědčit na pobočku a zeptejte se kolegů.
Budete pracovat v unikátním a klientsky přívětivém konceptu poboček.
Připravíme Vás na práci osobního bankéře (během vstupního školení Vás naučíme bankovní produkty, firemní procesy, aplikace a základy prodejních dovedností). Finanční gramotnost se v životě neztratí.
Během 3 měsíčního adaptačního procesu Vám pomůžeme s přípravou na potřebné certifikace, zkušenějším rozšíříme obzory zejména v investičních produktech.
I nadále o Vás bude pečovat manažer pobočky ve spolupráci s regionálním manažerem a interními školiteli.
Pracovní doba je od pondělí do pátku a pracovní smlouva na HPP.
K finančnímu ohodnocení náleží motivační variabilní složka.