Specialistka/specialista pro integraci a správu bankovních aplikací

Mezinárodní prostředí, práce na projektu pro 9 středoevropských bank a empatický manažer k tomu!  UniCredit Services hledá do týmu zahraničních platebních operací Specialistku/specialistu pro integraci a správu bankovních aplikací Proč je tato pozice super: Budete pracovat v mezinárodním prostředí, denně využívat angličtinu. Vaše práce bude mít dopad i za hranicemi této republiky. Budete se podílet na tvorbě interface a jejich modulaci mezi aplikacemi. Budete se podílet na analýze, vývoji, testování a implementaci systému platebního styku pro 9 zemí v CEE regionu, jde o velký projekt, na kterém se toho hodně naučíte. Vaše práce rozhodně nebude jednotvárná, setkáte se s mnoha operačními a databázovými systémy – MS Office, MS SQL, SOAP, JIRA, ALM, XML, SWIFT, SEPA, apod. Budete součástí menšího subtýmu lidí a mít skvělého empatického, lidského a otevřeného manažera s dlouholetou zkušeností. Budete se chtít časem přesunout do zahraničí? Můžete třeba v rámci talent programu.

Forma spolupráce

  • Práce / Plný úvazek

Lokalita

  • Praha

Termín nástupu

1.6.2021 nebo dohodou

Délka spolupráce

1 rok s možností prodloužení

Náplň práce

Co vás čeká:

  • Budete integrační specialistkou/specialistou na systémy v oblasti zahraničních plateb.
  • Vaše hlavní zodpovědnost bude analyzovat důvody chování aplikace a mapovat její pole/hodnoty/pravidla.
  • Budete se dobře orientovat v business analýze a budete schopna/schopen přenést výsledky analýzy do specifikací
  • Budete úzce komunikovat s týmy napříč oddělením zahraničních plateb.

Požadavky

Co k tomu potřebujete:

  • Zkušenosti s MS Office, MS SQL, SOAP, JIRA, ALM, jsou klíčové.
  • Angličtinu (budete ji používat ve velké míře).
  • Zkušenosti s integrací a s aplikační podporou se vám budou hodit, a když budou z bankovního prostředí, tak to bude výborné.
  • Využijete i znalost XML, SWIFT, SEPA.

Jazykové znalosti

  • čeština, C1 - pokročilý
  • angličtina, B2 - vyšší středně pokročilý

Nabízíme

Praktické informace:

  • Místo pracoviště: Praha 4, Želetavská 1525/1, HPP
  • Pevná pracovní doba 9 - 15, zbytek flexibilní
  • 25 dnů dovolené
  • 6 sick days
  • Narozeninové volno s náhradou mzdy
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč (plně hrazené zaměstnavatelem)
  • Cafeterie (Benefit+) – 20 000 bodů/rok

Další informace

V době pandemie je nám umožněno být téměř pořád na home office, po návratu do kanceláří budete moci pracovat v hezkém pracovním prostředí s výbornou dopravní dostupností (pěšky z metra Budějovická do 10 min, případně přímo jede bus 1 zastávku až k budově Filadelfie), bezpečně můžete zaparkovat váš motocykl nebo jízdní kolo v budově zdarma. Sídlíme v lokalitě s výbornou občanskou a nákupní vybaveností v areálu BB Centra, jídelnu máme přímo v budově a máme možnost využít různé stravovací možnosti v blízkém okolí.

 

Jestli jsme vás zaujali, pošlete nám prosím vaše CV, děkuji. Vlasta Bučilová (vlasta.bucilova@unicredit.eu).