Komplexní zajišťování agendy kanceláře hejtmanky kraje (sjednávání schůzek, služebních cest do regionů, příjem a expedice korespondence kanceláře hejtmanky a vedení agend s tím spojených, včetně zhotovování záznamů z jednání.
Podílení se na koordinaci a evidenci plánů činností a úkolů Odboru Kancelář hejtmanky, plnění dalších administrativních a organizačních činností souvisejících se sjednaným druhem práce.
Požadujeme:
• střední vzdělání s maturitní zkouškou
• vítána znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
• uživatelská práce na PC (MS Office, Internet)
• znalost programu E-spis (spisová služba) výhodou
• znalost IS GINIS výhodou
• praxe na obdobné pozici výhodou
• znalost cizího jazyka výhodou
• organizační a komunikační schopnosti na velmi dobré úrovni
• orientace ve fungování veřejné správy výhodou
• samostatnost, loajalita, časová flexibilita
• příjemné vystupování
• schopnost týmové spolupráce
• odolnost vůči zátěži a stresu
Nabízíme:
• dobré pracovní podmínky
• pružnou pracovní dobu
• výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
• možnost dalšího vzdělávání
• služební mobilní telefon
• zajímavé benefity (dny zdravotního a pracovního volna, stravenky, flexipass, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, příspěvek na ošacení, dary při životních výročích, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost stravování v budově úřadu)
K přihlášce uchazeč připojí:
• strukturovaný profesní životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (příp. ověřenou kopii)
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit v zalepené obálce nejpozději do 21. 7. 2021 do podatelny na adresu: Krajský úřad Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5.
Obálku označte slovy „VŘ – asistent/ka hejtmanky“.
Další informace Vám poskytne Marcela Habrcetlová, vedoucí oddělení Sekretariát hejtmanky, tel: 257 280 229, e-mail: habrcetlova@kr-s.cz.