Externí komunikace se zákazníky, včetně příležitostných návštěv u zákazníků
Příprava reportů pro zákazníky
Návštěvy a řešení stížností zákazníků přímo v jednotlivých destinacích a ve výrobním závodě
Analýzy vad
Komunikace s projektovým týmem
Koordinace, zavádění a měření účinnosti nápravných opatření
Reporting vybraných kvalitativních ukazatelů managementu společnosti
Účast na řešitelských týmech trvalého zlepšování
Tvorba, revize a zavádění vnitřních předpisů managementu jakosti ve společnosti
Účast na aktivitách za účelem snížení interní zmetkovosti
SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe technického zaměření)
Orientace v oblasti provádění interních a externích auditů výhodou
Znalost MS Office a PPAP
Znalost SAP a zákaznických portálů výhodou
Znalost anglického nebo německého jazyka na pokročilé úrovni
Znalost ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949 výhodou
Komunikativnost a aktivní přístup, flexibilitu a schopnost týmové práce
Řidičský průkaz skupiny B
Svozová doprava či příspěvek na dopravu
13. a 14. plat
Dovolená 5 týdnů + Sickday
Dotované závodní stravování
Náborové příspěvky (více v příručce zaměstnance)
Finanční příspěvek při pracovním jubileu
Příspěvek na penzijní připojištění
Bonus za docházku 1000 Kč
Zvýhodněné tarify pro celou rodinu od O2
Stabilní zaměstnání