Odborný referent pro oblast veřejných zakázek

Komplexní administrace veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, kompletní administrace veřejných zakázek malého rozsahu, jejichž zadavatelem je Středočeský kraj či jeho příspěvková organizace, zpracování materiálů v oblasti veřejných zakázek předkládaných orgánům kraje, spolupráce s ostatními odbory krajského úřadu a jeho příspěvkovými organizacemi při zpracovávání zadávacích dokumentací a zajištění vlastního průběhu veřejných zakázek. Spolupráce s auditními a kontrolními orgány v případě, že je veřejná zakázka financována z evropských finančních prostředků. Spolupráce s externími advokátními kancelářemi či externími administrátory veřejných zakázek.

Forma spolupráce

  • Práce / Plný úvazek

Lokalita

  • Praha

Náplň práce

  • Komplexní administrace veřejných zakázek
  • Spolupráce s ostatními odbory krajského úřadu
  • Spolupráce s auditními a kontrolními orgány

Požadavky

  • VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (vhodné pro absolventy) 
  • výhodou je znalost problematiky veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.
    o zadávání veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a dalších souvisejících zákonů (např. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 129/2000 Sb., krajské zřízení, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona
    č. 37/2021 Sb., o evidence skutečných majitelů, zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů
  • znalost práce na PC MS Office na velmi dobré úrovni
  • profesionální přístup a jednání
  • schopnost stanovit prioritu úkolů
  • organizační, komunikační a prezentační schopnosti
  • odolnost vůči zátěži a stresu
  • schopnost týmové spolupráce

Výhodou je:

  • 1 rok praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek
  • praxe ve veřejné správě 
  • znalost programu GINIS 
  • znalost elektronického nástroje E-ZAK 
  • znalost programu E-spis 

Nabízíme

  • finanční podmínky dle platových a tarifních tabulek, po zapracování osobní ohodnocení, příplatek dle schopností, výkonu a aktivit, mimořádné odměny
  • výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
    pružnou pracovní dobu
  • dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
  • možnost dalšího vzdělávání
  • rozvojové aktivity (mentoring, koučing, jóga pro zaměstnance)
  • zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost práce z domova, možnost stravování v budově úřadu, posilovna)

Další informace

Formulář přihlášky naleznete na www.kr-stredocesky.cz, úřední deska, volná pracovní místa.