Asistent/ka obchodu a marketingu
Chceš odstartovat svou kariéru v oblasti obchodu a marketingu?
Nehledáš pouze krátkodobou brigádu při studiu, ale chceš práci, kde bys mohl/a růst a pokračovat i po vejšce?
Jsme ryze česká společnost IXTENT, která již 19 let provází klienty primárně z řad velkých firem po celé Evropě na jejich cestě za bezpapírovým podnikáním, efektivnějšími firemními procesy a vyššími zisky. Naší specializací je digitalizace, především spojená s dokumenty a jejich životním cyklem. Naše řešení stavíme na produktech od světové jedničky v oblasti Enterprise Content Managementu společnosti OpenText.
Do našeho 5tičlenného obchodního týmu hledáme asistenta/ku obchodu a marketingu.
Zadavatel
- Jankovcova 1595/14, Praha, 17000
- Barbora Culková
- barbora.culkova@ixtent.com
- https://www.ixtent.com/
Lokalizace
- Praha
Forma spolupráce
- Práce / Částečný úvazek
- Práce / Plný úvazek
- Brigáda
Délka spolupráce
- neomezeně
Termín nástupu
- co nejdříve
Jazykové znalosti
- angličtina, B2 - vyšší středně pokročilý
Náplň práce
Co budeš mít na starosti?
- Kolegové z obchodu ocení tvou pomoc při přípravě obchodních nabídek a administraci obchodních případů. Tvým úkolem bude zajistit od ostatních interních týmů podklady do nabídek, jejich kompletaci a finální kontrolu.
- Budeš spravovat naše hlavní firemní komunikační kanály – přidávat příspěvky na firemní web (WordPress), sociální sítě – Facebook, LinkedIn, YouTube, monitorovat aplikaci Leady.cz a zadávat kontakty do našeho interního CRM systému.
- Každý kvartál vydáváme e-mailový newsletter – tvým úkolem bude na základě podkladů od obchodního oddělení zajistit příspěvky do newsletteru, ve spolupráci s grafikem vytvořit jeho podobu a následně samotné rozeslání newsletteru.
- Budeš organizovat akce pro nové a stávající zákazníky (webináře, semináře) a pomáhat při pořádání interních akcí pro zaměstnance.
- Po zapracování budeš mít na starosti také přípravu podkladů pro reporting a vyhodnocování obchodních a marketingových aktivit.
- Pokud bude oboustranná spokojenost a pokud budeš mít zájem, dostaneš příležitost směřovat se více do obchodu nebo vzít si na starosti firemní marketing.
Požadavky
Co pro práci u nás budeš potřebovat?
- Bez velmi dobré znalosti MS Office to u nás nepůjde – především práce s MS Word a MS PowerPoint je podmínkou.
- Máme řadu zahraničních zákazníků a obchodních partnerů – je tedy potřeba, aby ses bez problémů domluvil/a anglicky, a to slovem i písmem.
- Dobré komunikační schopnosti, pečlivost, schopnost si práci rozvrhnout a naplánovat.
- Pozitivní vztah k IT – jsem IT firma, a tak by bylo fajn, kdyby ti tato oblast nebyla úplně cizí.
- Ochota učit se nové věci
- Smysl pro humor
Nabízíme
Proč pracovat právě u nás?
- Pokud budeš chtít, dostaneš příležitost růst a vzdělávat se a budovat si svoji kariéru.
- Jsme menší firma (cca 50 zaměstnanců) – všichni se dobře známe, tykáme si a snažíme se, aby čas strávený v práci byl pro nás všechny příjemný;
- Nabízíme ti zkrácený úvazek s flexibilní pracovní dobou, abys mohl/a skombinovat práci se studiem.
- Sídlíme v moderních kancelářích v centru Prahy (Holešovice)