Asistent/ka obchodu a marketingu

Chceš odstartovat svou kariéru v oblasti obchodu a marketingu? Nehledáš pouze krátkodobou brigádu při studiu, ale chceš práci, kde bys mohl/a růst a pokračovat i po vejšce? Jsme ryze česká společnost IXTENT, která již 19 let provází klienty primárně z řad velkých firem po celé Evropě na jejich cestě za bezpapírovým podnikáním, efektivnějšími firemními procesy a vyššími zisky. Naší specializací je digitalizace, především spojená s dokumenty a jejich životním cyklem. Naše řešení stavíme na produktech od světové jedničky v oblasti Enterprise Content Managementu společnosti OpenText. Do našeho 5tičlenného obchodního týmu hledáme asistenta/ku obchodu a marketingu.

IXTENT s.r.o.

Kontaktní osoba
Barbora Culková
barbora.culkova@ixtent.com

Forma spolupráce

  • Práce / Částečný úvazek
  • Práce / Plný úvazek
  • Brigáda

Lokalita

  • Praha

Termín nástupu

co nejdříve

Délka spolupráce

neomezeně

Náplň práce

Co budeš mít na starosti?

  • Kolegové z obchodu ocení tvou pomoc při přípravě obchodních nabídek a administraci obchodních případů. Tvým úkolem bude zajistit od ostatních interních týmů podklady do nabídek, jejich kompletaci a finální kontrolu.
  • Budeš spravovat naše hlavní firemní komunikační kanály – přidávat příspěvky na firemní web (WordPress), sociální sítě – Facebook, LinkedIn, YouTube, monitorovat aplikaci Leady.cz a zadávat kontakty do našeho interního CRM systému.
  • Každý kvartál vydáváme e-mailový newsletter – tvým úkolem bude na základě podkladů od obchodního oddělení zajistit příspěvky do newsletteru, ve spolupráci s grafikem vytvořit jeho podobu a následně samotné rozeslání newsletteru.
  • Budeš organizovat akce pro nové a stávající zákazníky (webináře, semináře) a pomáhat při pořádání interních akcí pro zaměstnance.
  • Po zapracování budeš mít na starosti také přípravu podkladů pro reporting a vyhodnocování obchodních a marketingových aktivit.
  • Pokud bude oboustranná spokojenost a pokud budeš mít zájem, dostaneš příležitost směřovat se více do obchodu nebo vzít si na starosti firemní marketing.

Požadavky

Co pro práci u nás budeš potřebovat?

  • Bez velmi dobré znalosti MS Office to u nás nepůjde – především práce s MS Word a MS PowerPoint je podmínkou.
  • Máme řadu zahraničních zákazníků a obchodních partnerů – je tedy potřeba, aby ses bez problémů domluvil/a anglicky, a to slovem i písmem.
  • Dobré komunikační schopnosti, pečlivost, schopnost si práci rozvrhnout a naplánovat.
  • Pozitivní vztah k IT – jsem IT firma, a tak by bylo fajn, kdyby ti tato oblast nebyla úplně cizí.
  • Ochota učit se nové věci
  • Smysl pro humor

Jazykové znalosti

  • angličtina, B2 - vyšší středně pokročilý

Nabízíme

Proč pracovat právě u nás?

  • Pokud budeš chtít, dostaneš příležitost růst a vzdělávat se a budovat si svoji kariéru.
  • Jsme menší firma (cca 50 zaměstnanců) – všichni se dobře známe, tykáme si a snažíme se, aby čas strávený v práci byl pro nás všechny příjemný;
  • Nabízíme ti zkrácený úvazek s flexibilní pracovní dobou, abys mohl/a skombinovat práci se studiem.
  • Sídlíme v moderních kancelářích v centru Prahy (Holešovice)