realizace obchodní činnosti u vybraného segmentu zákazníků
příprava smluv, nabídek a dalších dokumentů pro obchodní realizaci zakázek
zadávání informací do SW, předávání informací odpovědným osobám provozního, obchodního úseku a finanční účtárny
evidence veškeré obchodní dokumentace
příprava podkladů a informací pro osobní kontakt poradce pro ekologii se zákazníkem
zpětná vazba od klientů, komunikace se zákazníky, reakce na jejich podněty, potřeby, požadavky
Požadavky
SŠ vzdělání s maturitou
znalost práce na PC(MS Office, Google workspace, Windows, Internet a další)
každý den budete komunikovat se zákazníky a kolegy, měla by Vás tedy bavit komunikace na různých úrovních
měl/a byste být týmový hráč schopný spolupracovat s kolegy v týmu
měl/a byste mít prozákaznický přístup
proaktivita je vlastnost, která by Vám neměla chybět - řešení operativních úkolů, co nejvíce samostatně od Vás budeme očekávat
měl/a byste být pečlivý/á, nespokojit se s průměrným výsledkem, vždy se snažit mít všechno precizně udělané dále u Vás uvítáme vytrvalost, tah na branku a dobré zvládání zátěže
zkušenost na obdobné pozici bude výhodou
Nabízíme
práci na plný úvazek v jednosměnném provozu
naučíte se něco nového - budete mít možnost se vypracovat až na pozici klasického obchodníka
jistotu dlouhodobého zaměstnání ve stabilní firmě
férovou firemní kulturu - budeme s Vámi jednat otevřeně a s respektem
budete mít prostor pro uplatnění týmového ducha
klademe důraz na bezpečnost a ochranu zdraví
k dispozici budete mít pracovní telefon
nástup ihned
Další informace
benefity, které Vám náleží ihned po nástupu jsou: 5 týdnů dovolené, stravenky, kafetérie, firemní akce, firemní soutěže, příspěvky na různé typy pojištění, slevy na vybrané zboží a služby, slevy na PHM a další