Leadership Trainee for Sales - Coffee CZ/SK

Aktuálně hledáme Traineeho na poloviční úvazek přímo do týmu Coffee se zaměřením na získání zkušeností v oblasti prodeje, marketingu při práci přímo se značkami Café Vergnano a Costa Coffee a týmem skládajícím se z dedikovaných expertů. Ukaž co v tobě je a připoj se do programu, ve kterém vyrůstá další generace manažerských talentů!

Forma spolupráce

  • Trainee program
  • Práce / Částečný úvazek

Lokalita

  • Praha

Délka spolupráce

na dobu neurčitou

Náplň práce

Nabídneme Ti příležitost získat praxi v oddělení coffee, které řídí marketingovou a prodejní strategie značek v kávovém sektoru pod záštitou Coca-Cola HBC.


Dáme ti k dispozici komerční data a brandové materiály a ve spolupráci s manažery budeš mít za úkol podporu celého týmu v oblasti přípravy a exekuce aktivačního plánu značek pro různorodé zákazníky ze segmentu Horeca i Retail na CZ/SK trhu např. formou tvorby podkladů, materiálů, koordinace eventů a aktivní účasti na aktivaci provozoven.


To samo o sobě vyžaduje i osobní účast na různých akcích spojených s rezprezentací značky ve spolupráci s obchodníky, marketéry a coffee ambassadory, ale třeba i ostatními odděleními v rámci aktivní reprezentace značky na trhu. Kromě toho se budeš podílet na dalších projektech v rámci oddělení.


Na začátku samozřejmě dostaneš školení od našich zkušených kolegů a tvým hlavním parťákem a mentorem bude po celou dobu Milan – Coffee Business Manager CZSK.

 

Požadavky

Jak by měl vypadat Tvůj profil?
  • Jsi student/ka 3. či 4. ročníku v oboru zaměřeném na ekonomii/obchod/ marketing či přidružené obory.
  • Praxi nepotřebuješ, ale pokud už máš nějaké předchozí zkušenosti na part-time při škole, ze kterých budeš čerpat, určitě to bude výhodou.
  • Dokážeš nám na další 1-2 roky věnovat min. 20h týdně (časově se dokážeme přizpůsobit tvému rozvrhu) a jsi v rámci toho hod. fodnu flexbilní pobývat více času spíše v naší kanceláři v Kyjích nebo v trhu s kolegy.
  • Snadno navazuješ a udržuješ vztahy, dokážeš efektivně komunikovat a máš již nějakou zkušenost s vedením projektu nebo studijní skupiny v rámci akademického či volnočasového prostředí.
  • Máš plynulou angličtinu na úrovni min. B2 na psané i mluvené bázi.
  • Rád se rozvíjíš a učíš nové věci, nebojíš se sdílet svůj názor a k výzvám přistupuješ proaktivně

Jazykové znalosti

  • čeština, C2 - jazykově způsobilý
  • angličtina, B2 - vyšší středně pokročilý

Nabízíme

Proč si vybrát právě spolupráci s námi?
  • Cílem programu je připravit Tě na pozici seniorního specialisty v rámci komerčního týmu – pokud se tedy vidíš jako marketer, obcodník či projekťák, tohle by mohla být ta správná role pro tebe.
  • Jsme flexibilní v rámci part-time pracovních hodin v rámci podpory dokončení studia a pracovní nastavení se domluví napřímo s manažerem.
  • Vždy tu pro Tebe bude zkušený kolega, který Ti poradí a předá své zkušenosti, stanoví s Tebou cíle a bude Tě posouvat dál.
  • V rámci coffee týmu jsou již přímo 2 zkušení kolegové, kteří se vypracovali z role traineeho a kteří se také budou věnovat tvému rozvoji.
  • Budeš pracovat na reálných projektech s viditelným výsledkem.
  • Máme spoustu benefitů od produktů zdarma, slevy na produkty, pitného režimu v době pobytu v kancelářích, vzdělávácí platformy, benefitní kartičky, výhodného tarifu a Multisportky
  • Hodinová mzda je sdělena při kontaktu s Recruiterkou a odvíjí se podle zkušeností

Další informace

Jestli jsme tě zaujali, tak neváhej a zašli nám svůj životopis v anglickém jazyce.


Jak bude vypadat výběrové řízení?
  • Vyplníš krátký online dotazník a v prvním kole se ti ozve recruiterka a spojí se s tebou po telefonu ohledně základních informací.
  • Vyplníš krátký online kongitivní test.
  • Potkáš se osobně s manažerem Milanem a dostaneš na setkání krátký úkol na vypracování doma.
  • Ve finálním kole se potkáš s vedoucí celého coffee segmentu, kde odprezentuješ zadaný úkol a následně dostaneš finální zpětnou vazbu.

Přihlašte se k nám skrze naše stránky: Coffee Trainee

nebo se spojte napřímo s Markétou (naší recruiterkou): LinkedIn