Co bude Vaše práce?
Hlavní náplní oddělení Plnění státního rozpočtu je tvorba návrhu Státního závěrečného účtu České republiky a dalších zákonem určených zpráv a informací, které svým obsahem analyzují finanční hospodaření státního rozpočtu a v součinnosti s jinými útvary Ministerstva financí i hospodaření dalších složek veřejných rozpočtů. Oddělení spolupracuje s dalšími útvary Ministerstva financí na výstupech věcně spjatých s plněním státního rozpočtu a na dalších výstupech požadovaných například vedením ministerstva, jinými úřady státní správy, odbornou i laickou veřejností, politiky atd. V gesci oddělení je i administrace vybraných účtů vedených u ČNB a spojených s denním sledováním plnění státního rozpočtu. Součástí náplně oddělení je i práce s Integrovaným informační systémem Státní pokladny, informačním systémem Monitor, spolupráce se správci kapitol při schvalování finančních výkazů. Oddělení je součástí odboru Státní rozpočet, který je podřízen sekci Státní rozpočet a územní rozpočty.
Vaší náplní bude především tvorba vybraných částí do Státního závěrečného účtu České republiky, Zprávy o plnění státního rozpočtu za 1. pololetí a Informací o pokladním plnění státního rozpočtu za 1. a 1. až 3. čtvrtletí. Tvorba dalších podkladů a analýz v oblasti plnění státního rozpočtu a podíl na kontrole správnosti dat zveřejňovaných v informačním systému Monitor. Navíc také práce v Integrovaném informačním systému Státní pokladny, včetně možnosti spolupráce na rozvoji obou systémů. Spoluúčast na schvalování finančních výkazů správců kapitol.
Uvítáme žadatele, kteří mají dobrou znalost MS Office – zejména Word a Excel, znalost informačního systému Státní pokladna a mají výborné analytické myšlení (práce s čísly), dobrou znalost gramatiky českého jazyka, schopnost vyjadřování, pečlivost a rychlost zpracování. Praxe v oblasti hospodaření s veřejnými prostředky je vítána.
Co je na pozici potřeba?
Co Vám můžeme nabídnout?
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE