Referent/ka v odd. Plnění státního rozpočtu

Místo výkonu služby na Praze 1 - Letenská Služební poměr na dobu neurčitou (15. platová třída) Termín pro podávání přihlášek do 4. listopadu 2024 Předpokládaný termín nástupu je leden až únor 2025

Ministerstvo financí

logo
Kontaktní osoba
Simona Prošková
simona.proskova@mfcr.cz
257 043 042

Forma spolupráce

  • Práce / Plný úvazek

Lokalita

  • celá ČR

Termín nástupu

leden až únor 2025

Délka spolupráce

doba neurčitá

Náplň práce

Co bude Vaše práce?

Hlavní náplní oddělení Plnění státního rozpočtu je tvorba návrhu Státního závěrečného účtu České republiky a dalších zákonem určených zpráv a informací, které svým obsahem analyzují finanční hospodaření státního rozpočtu a v součinnosti s jinými útvary Ministerstva financí i hospodaření dalších složek veřejných rozpočtů. Oddělení spolupracuje s dalšími útvary Ministerstva financí na výstupech věcně spjatých s plněním státního rozpočtu a na dalších výstupech požadovaných například vedením ministerstva, jinými úřady státní správy, odbornou i laickou veřejností, politiky atd. V gesci oddělení je i administrace vybraných účtů vedených u ČNB a spojených s denním sledováním plnění státního rozpočtu. Součástí náplně oddělení je i práce s Integrovaným informační systémem Státní pokladny, informačním systémem Monitor, spolupráce se správci kapitol při schvalování finančních výkazů. Oddělení je součástí odboru Státní rozpočet, který je podřízen sekci Státní rozpočet a územní rozpočty.

Vaší náplní bude především tvorba vybraných částí do Státního závěrečného účtu České republiky, Zprávy o plnění státního rozpočtu za 1. pololetí a Informací o pokladním plnění státního rozpočtu za 1. a 1. až 3. čtvrtletí. Tvorba dalších podkladů a analýz v oblasti plnění státního rozpočtu a podíl na kontrole správnosti dat zveřejňovaných v informačním systému Monitor. Navíc také práce v Integrovaném informačním systému Státní pokladny, včetně možnosti spolupráce na rozvoji obou systémů. Spoluúčast na schvalování finančních výkazů správců kapitol.

Uvítáme žadatele, kteří mají dobrou znalost MS Office – zejména Word a Excel, znalost informačního systému Státní pokladna a mají výborné analytické myšlení (práce s čísly), dobrou znalost gramatiky českého jazyka, schopnost vyjadřování, pečlivost a rychlost zpracování. Praxe v oblasti hospodaření s veřejnými prostředky je vítána.

Požadavky

Co je na pozici potřeba?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
  • Komunikační a organizační dovednosti
  • Znalost MS Excel a MS Word

Nabízíme

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
  • Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Příspěvek na volnočasové aktivity z FKSP
  • Možnost využití Multisport karty
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Možnost stravování v budově nebo příspěvek na stravování
  • Základní platový tarif až 59 020 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu

Další informace

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE